3 Feb 2009

♥ Jumaat


Dear blog,

Patutnya tajuk kali ini pun sama juga, Quick Snippet.. tapi, macam bukan Snippet je.. Sebenarnya dah lama nak post gambar ni, gambar yang di'cilok' dari blog sahabat saya.. Puan Tina.. Gambar yang biasa di hari Jumaat tetapi entah kenapa saya tertarik dengannya.. hmm.. mungkin sebab sejuk hati bila melihatnya.. =)


Credits to Tina.. sbb bagi consent untuk saya menampal gambar-gambar ni di blog saya yang tak seberapa ini.. Inilah namanya Kuala Lumpur.. dosa dan pahala bercampur.. Cemana jugak rasanya solat di tengah-tengah jalanraya ye? Cuma kalau saya, agak susahla nak khusyuk..hatta solat di surau/masjid sekalipun saya perlu betul-betul fokus untuk capai khusyuk tu.. Tempat lapang yang open penah saya dirikan solat rasanya di Tanah Suci Makkah, di hadapan Ka'abah.. tapi di situ keadaannya benar-benar berlainan, tidak seperti yang biasa kita rasai, percayalah.. satu perasaan yang luar biasa yang saya pasti hanya Dia sahaja yang Maha Mengetahui.. Apa yang penting suasana itu membuatkan saya & hati & jiwa saya rindu untuk ke sana semula, jika diizinkan Allah, insyaAllah..

♥ izzah©


4 ♥ comments:

RieNa.YuMi said...

insya'allah maa...ada rezeki maa akan pergi lagi ke tanah suci...insya'allah...

♥ Izzah Marzuki said...

thanx along.. hehe takyah le gune maa kat sini kot.. tu kat plurk je.. hihihi..

Noor Asyila said...

kak izz..kat mesir ni biasa je solat kat tepi2 jalan.kalau solat jumaat tu,mmg bentang tikar kat luar masjid,sampai ke tepi2 jalan.=)

-syila-

♥ Izzah Marzuki said...

syila: ye, akak tau scenario tu.. tapi kat malaysia ni kan lain sket.. hehe.. mana nak jumpa mcm ni slalu.. cuma, sebab mereka ini lelaki melayu.. =)

Post a Comment

What say you..? =)

Thanx for commenting.

May Allah bless u as always ♥♥♥

Related Posts with Thumbnails
 

note to self : breathe Design by Insight © 2009