28 Feb 2009

♥ 1st Performance


Dear blog,

Baru berkesempatan untuk upload gambar dinner ofis saya. Entah macam mana saya boleh join kumpulan koir, walaupun sebenarnya saya lagi suka join kumpulan nasyid (macam masa sekolah dulu..). Memandangkan ini je yang ada.. Tapi selagi kumpulan koir ini tidak menuntut saya untuk membuat tindakan di luar kawalan syariat & iman saya, saya rasa tak salah untuk turut serta.. Dan selagi aktiviti kokurikulum ini tidak menganggu prestasi kerja saya.. (eh tapi dapat merit okeh bagi yang join!) Persembahan sulung kami di majlis makan malam tempoh hari.. hari yang seronok untuk dikongsi bersama-sama kawan sepejabat.. =) Saya, Bee, Hetty, Naza, Tn.Hafiz & Eddy Lan adalah di bawah 1 team untuk suara kedua.. eh penting tau kami ini, sebab tanpa kami lagu akan jadi mendatar, plain dan tiada variasi harmoni. Hehe.


♯ Me, Bee, Along & Hetty ♯


♯ lalalala ♯


♯ inilah barisan kita ♯


♯ me with them ♯


♯ 2nd voice team ♯


♯ Dida, me, Bee, Hetty, Along ♯

♥ izzah©


10 ♥ comments:

eida abas said...

kak..kuikuikui...
ni pest time sayer bacer blog akak..
past ni..saya akan tetap terus baca..ngehngehngeh...

sebenarnye koir tu syokk...tapi yg konduktor kt depan tu spoiled la kak..men belasah je tempo..huhuhu..
yg penting sayer pun ikut joget walaupun kt bawah tau...congrats!!!

♥ Izzah Marzuki said...

aini: cik aini yg same level ting 4.. tehehe.. pleasure to be of acquaintance with u.. heeee.. silalah ziarah selalu.. timakasih..

oh, koir tu, conductor tu yg nak jadi bidan terjun.. cemane kan.. lagi pun rambut dia lawa sgt kan that nite.. :Þ so wut to say.. tehehehe

ya, patut aini join the team.. lagi havoc! =)

Anonymous said...

Salam Ma Izzah =)

Akhirnya ada jugak cerita koir tu. Semua nampak happy dan bersemangat sungguh. Warna tema hijau tu cantik la. Berkenan pula nak buat untuk konvo nanti. Sweet betul warna tu.

Ma, nak tanya sikit. Hetty tu apa ye nama penuhnya? Saya macam pernah jumpa dan macam agak kenal je. Tapi takut tersalah orang. Next time record la performance ma. Share kat sini. Class gitu~ (banana)

♥ Izzah Marzuki said...

Sarah: Hehe.. ade, tapi lom sempat nak share kat plurk.. hihi.. oo theme color mmg hijau, team choir blom ade costume lagi so smua blasah aje la pa pe janji hijau.. =)

Err, hetty helena namanya angah..from johor..dia pegawai kesihatan persekitaran.. dulu dia keje kat medical research inst. if i'm not mistaken.. kenal ek?

Anonymous said...

Yang saya kena tu Hetty dari Melaka. But anyway, they look pretty same. But unfortunately I was mistaken.

aliaaroslan said...

huwaaaaaa... tak sia2 mengasah bakat dari darjah satu.. kui kui kui

SRISUFI said...

sis,

kita sertai koir masa tingkatan 2 jer.sempena hari guru.

seronoknya sis...boleh rakam album ni.mesti kalah ct nurhaliza.

cayalah sis.

♥ Izzah Marzuki said...

Sarah:
Its ok.. x salah bertanye.. hehehe (pisang juget)

♥ Izzah Marzuki said...

julie^beth:
iye ke.. masa djh 1 lom blajo koir lahi.. lullaby ade la.. hihi start masuk nasyid pun masa djh 4 kat sksrd.. masa tu aliaa pun join gak kan, hehe.. ade gambo dia.. nanti nak tempek kat sini lah...hehe

♥ Izzah Marzuki said...

-srisufi-:
ye ke.. akak join koir & nasyid start djh 4 laie.. pastu masuk U dah takde la.. bile keje join balik..dah tua² ni.. lawak je.. mane de bleh wat album.. sapa la yang baik ati sgt nak beli tu nanti.. hihihi

Post a Comment

What say you..? =)

Thanx for commenting.

May Allah bless u as always ♥♥♥

Related Posts with Thumbnails
 

note to self : breathe Design by Insight © 2009