25 Jan 2011

Day 12

Day 12

A photograph of the town you lived in.

Yang ini agak bermasalah sikit. Gambar bandar saya tinggal? Di antara Kajang dan Bandar Baru Bangi, di situlah saya tinggal. Berdasarkan alamat, Kajang lah yang lebih sesuai. Tapi berdasarkan lokasi, rumah saya bersempadan dengan Bandar Baru Bangi.. dan memang suka dengan kawasan Bandar Baru Bangi ni.. Bandar Ilmu, kan..  ramai  orang Melayu..

Macam biasalah, saya suka letak gambar banyak².. baru puas hati, kan.. kan.. Kebetulan ada banyak, jadi selamat menjamu selera mata ye!
.
.
.
.
.
.
 . 
Funfair di Bandar Kajang

Kesibukan Kajang ~ selalu sesak

Satu petang di Kajang

Pemandangan Bukit Kajang

Pasar Kajang

Laluan belakang di tengah² Bandar Kajang

Nostalgia Kajang

Hiruk-pikuk Kajang

Kajang yang sentiasa penuh dengan bas² awam

Ingat Kajang, ingatlah satay..! hehe

Sudah 29 tahun pun saya tinggal di Kajang.. 
dan saya tidak akan tinggalkan Kajang.. 
kerana pusara arwah anak saya ada di sini..
dan saya akan terus menetap di sini.. insyaAllah.



5 ♥ comments:

hikariee said...

amin.InsyaAllah

eus said...

Wow.. menarik! kajang mmg menarik!!! tq izz, coz sharing kajang view yg sgt indah!

p/s: saya rasa sayu la izz... awk mmg kuat! ;)

Puan Besar Shag Yahaya said...

Moy punya rumah. Ehem. Mama dgn Abah punya rumah ada kat Taman Muhibah. Simpang sebelum naik fly-over ke Hugo ;)

Khaulah Khalid said...

kajang is a good place compared to subang...
kajang mcm rawang.. saya suka...

tapi tak pernah lagi merasa satay kajang..huhu

aliaaroslan said...

kalau ada orang tanya aliaa, "asal mana? skrang duk mana?".. senang je aliaa jawab "hidup matiku di kajang". hehe

Post a Comment

What say you..? =)

Thanx for commenting.

May Allah bless u as always ♥♥♥

Related Posts with Thumbnails

Google :

Loading...
 

note to self : breathe Design by Insight © 2009