25 Sept 2010

♥ 66 Tahun

Assalamualaikum..

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah. Genap 66 tahun pun umur baba kesayangan saya. Kebetulan baba jemput kariah masjid tempat dia mengajar kuliah subuh untuk datang beraya ke rumah. Jemputan  dalam 100 orang, meriah juga. Dalam sibuk² saya mengemas, sempat juga saya buatkan kek coklat saiz besar khas untuk hari lahir baba. Alhamdulillah, majlis berjalan dengan lancar dan jayanya. Sempena hari lahir baba, untuk entry kali ini nak letak banyak² gambar baba.. inspirasi saya selama ini. :)

Baba & Mama, Eid Mubarak 2010 ~ sangat suka gambar yang ini..
Dah 66 pun Baba saya..
Sentiasa segak.. kan.. hehe
Baba dengan kawan² Arab nya..
Baba & buah hatinya.. :)

Selamat Hari Lahir buat Baba [24|09|1944]. Semoga terus dianugerahkan sihat tubuh dan jiwa, umur yang panjang, disirami iman dan dihujani takwa sepanjang musim kehidupan. Amin..



0 ♥ comments:

Post a Comment

What say you..? =)

Thanx for commenting.

May Allah bless u as always ♥♥♥

Related Posts with Thumbnails
 

note to self : breathe Design by Insight © 2009